Thursday 1 September 2011

raya raya raya !!!

agk meriah la raye taon nie kn. 
**2 bg budak2 yg baru mnjangkau usia 4-17 taon la. 
tp bg aku raye taon nie la raye yg pling aku rase xbpe nk bez. xtau npew kn. 
mybe sebab :
1) cuti raye taon nie kejap sgt  
2) aku xsmpat nk beraye ngn mmbe2 lame 
3) aku nie pown dh besar 
4) aku kantoi rmbut (especially psal nie la raye aku xbez. malu la nk kua raye :P )
hahaaa. wlau cm ner pown kn raye tetap raye. 
wlau pown aku taon nie xkua mne2, tp aku adew alternatif lain.
nk tau pew alternatif aku 2. haaa
**raye secare on9 bersame bberape org mmber aku yg still ag on9 waktu raye 1st 2nd 3rd. 
so, xdew la aku ase boring sgt. pndai x aku. hahahaa
raye taon nie pown pic xbpe nk byk la. nie jew yg smpt amik. 
tgk jo la yo !








hahahaa. nmpk dh kan. 2 jew la yg mmpu aku tnjuk kn. 
di sebab kn camera-man kami nk raye sakan, so , pic nie jew la yg adew. hahaaa
kami raye cm xraye jew kan. *konsep pkaian raye taon nie. simple n bershaja. jnji pkai bju. hehe. 
thats all jew la entry raye taon nie k. 

"SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN"
dan
"SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN KE-54"

**pic kt ats 2 xtnjuk kan jmlah family sbnar. ramai ag xblek 

0 comments: